We hebben inmiddels al 4 sponsors. Ook uw reclame op de Parelbus?
Waarom?
Op heel veel manieren kunt u reclame maken voor uw bedrijf, maar een goed alternatief is reclame op onze personenbus.
Daarnaast is het ook nog een prettig idee dat u, met de reclame voor uw bedrijf, een goed doel steunt!
De Parelbus komt maandelijks in de omgeving van Roosendaal, de stad Utrecht, Vlissingen, omgeving Gouda, regio Rotterdam, regio Arnhem Nijmegen, regio Gorinchem, Den Bosch, Breda, Drechtsteden, Zuid-Hollandse Eilanden… Al met al wordt er gemiddeld ruim 3000 km per maand gereden. De vaste en variabele kosten die gemaakt worden om de 9 persoonsbus te laten rijden zijn daardoor erg hoog.
Wilt u meehelpen om deze lasten te verlichten door een jaarlijkse bijdrage? Als tegenprestatie kunnen wij u een reclamesticker op de bus aanbieden (aan beide zijdes) al vanaf € 50,= per maand.
Waar op de Parelbus?
Er is nog plaats op de motorkap (100 euro p/mnd).
A
an de zijkant is er nog plaats voor 2 stickers van 40×40 cm (50 euro p/mnd) of 1 grote sticker van 80 x 40 cm (80 euro p/mnd), maar ook onderop is een lange smalle sticker mogelijk, met bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam als website benoemd.
Aan de achterkant een (30×30 of 30×40 cm of kleiner)
Ook zijn er nog raamstickers mogelijk (prijzen in overleg met de voorzitter).
Wat kost het u verder?
Het beplakken van de bus wordt door een professioneel bedrijf gedaan die ook de stickers levert. U levert uw reclame uiting digitaal aan. Naast de overeengekomen bijdrage kost het u verder niets. Graag gaan wij met u een (meerjarige) overeenkomst aan.
Heeft u interesse? Neem dan contact met voorzitter van onze Stichting:
Kees Molengraaf op 06-36394123 of per e-mail kees@stichtingdeparelhoeve.nl

Uw reclame op de Parelbus flyer